Ansvarlig:
Våre kunder skal føle seg trygge når de bruker X-Noise. Det innebærer at vi alltid skal opptre med god forretningsskikk, være ansvarlige, kompetente, nyskapende og ha et høyt service- og kunnskapsnivå.
Kompetent:
Vi bruker kunnskap, vilje, evne og erfaring for å vinne anerkjennelse som ledende aktør innen støyreduserende løsninger og måling av støy.
Nyskapende:
Vi skal være nyskapende, fleksible og hele tiden forbedre oss der vi skaper verdier for kunden og samfunnet gjennom bærekraftige og effektive løsninger.
Personlig:
Når du tar kontakt med oss kan du forvente personlig imøtekommenhet og bli godt tatt vare på. Vi skal alltid ta utgangspunkt i kundens behov og forutsetninger for å kunne bistå kunden på best mulig måte.
Etisk standard:
X-Noise skal være et selskap med høy etisk standard. Vi skal respektere lover og retingslinjer som gjelder for vår bedrift, vi skal fremme likeverd, menneskerettigheter og rettferdig behandling.
Tillit:
Åpenhet og rettferdighet skal prege virksomheten og være grunnlaget for tillit mellom kolleger, kunder, leverandører og andre.
Miljø:
I X-Noise jobber vi hver dag for at vår innvirkning på miljøet skal gjøre så liten skade som mulig. Gjennom våre tjenester og produkter bidrar vi til et bedre arbeidsmiljø. Trygg og ansvarlig drift, gode mål i våre miljøpolicyer og holdningskapende samtaler og tiltak er viktig for oss.
Mennesker
Menneskene som jobber i X-Noise er selskapets viktigste . Vi forplikter oss til hele tiden å jobbe for at våre ansatte ikke skader seg på jobb, at vi har et trivelig, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø.
Responsible:
Our customers’ safety and satisfaction are our top priorities at X-Noise. We always conduct ourselves with good business practices, ensuring that we are responsible, competent, innovative, and maintain a high level of service and knowledge. This commitment is our promise to you, providing you with the confidence that you are in safe hands.
Competent:
We use knowledge, will, ability, and experience to gain recognition as a leading player in noise-reducing solutions and noise measurement.
Innovative:
We shall be innovative, flexible, and continuously improve where we create value for the customer and society through sustainable and effective solutions.
Personal:
When you contact us, you can expect personal attention and to be well taken care of. We are committed to understanding and meeting your needs, and will always base our assistance on the customer’s needs and conditions to provide the best possible support.
Ethical Standards:
X-Noise shall be a company with high ethical standards. We will respect the laws and guidelines applicable to our business, and we will promote equality, human rights, and fair treatment.
Trust:
Openness and fairness shall characterize the business and be the foundation for trust between colleagues, customers, suppliers, and others.
Environment:
At X-Noise, we work every day to minimize our environmental impact. Through our services and products, we contribute to a better working environment. Safe and responsible operations, good goals in our environmental policies, and attitude-shaping conversations and measures are important to us.
People:
The people who work at X-Noise are the company’s most important asset. We are committed to continuously working to ensure that our employees do not get injured at work, and that we have a pleasant, developmental, and inclusive working environment.
X-Noise, som en del av Slåttland Gruppens utvikling og drift, skal til enhver tid følge gjeldende lover, forskrifter og kvalitetssystemer. X-Noise skal være et selskap med høy etisk standard. Åpenhet og rettferdighet skal prege selskapets virksomhet og være grunnlaget for tillit mellom kolleger, kunder, leverandører og andre. Menneskene som jobber i X-Noise er selskapets viktigste ressurs.
Som en del av Slåttland Gruppen skal X-Noise være en trygg arbeidsplass for alle ansatte, med fokus på dialog og åpenhet mellom alle nivåer. Konflikter bør tas opp så tidlig som mulig for å unngå dype tvister som er vanskelige å løse. Vi har alle et ansvar, men lederne har et spesielt ansvar.
Alle ansatte og andre som kommer i kontakt med ansatte vil bli behandlet med respekt uavhengig av posisjon, religion, alder, hudfarge, kjønn, språk, politisk overbevisning, familiesituasjon, seksuell orientering, etc.
Ingen ansatte skal i sitt arbeid la seg presse til å akseptere fordeler eller andre former for påskjønnelse som kan tolkes eller brukes av andre til å påstå favorisering, diskriminering, samarbeid eller lignende uakseptable praksiser.
Ansatte eller deres familier vil ikke motta rabatter eller andre fordeler når kunder kjøper varer eller tjenester fra X-Noise. Dette gjelder ikke vanlige gaver i næringslivet, som julegaver og reklameartikler. Andre gaver mottatt på grunn av stillingen i X-Noise vil bli levert til overordnede og brukt som fellesgoder i selskapet.
Verken X-Noise, selskapene i gruppen eller de ansatte kan gi forretningsrelaterte fordeler utover gaver til jul og reklameartikler som er vanlige i næringslivet.
Representasjon bør holdes i en nøktern ramme som fremhever X-Noise sin profil.
X-Noise og dets ansatte skal overholde lover og forskrifter som gjelder i det aktuelle området. Enhver overtredelse av reglene skal umiddelbart rapporteres til en overordnet. Hvis overtredelsen gjelder ledelsen, skal det varsles til styret.
As part of the Slåttland Group, X-Noise shall be a safe workplace for all employees, focusing on dialogues and openness between all levels. Conflicts should be addressed as early as possible to avoid deep disputes that are difficult to solve. You all have a responsibility, but the leaders have a special responsibility.
All employees and others who come in contact with employees will be treated with respect regardless of position, religion, age, color, sex, language, political conviction, family status, sexual orientation, etc.
No employees shall, in their work, let themselves be pressured to accept benefits or other tokens of appreciation that may be construed or used by others to allege favoritism, discrimination, collusion, or similarly unacceptable practices.
Employees or their families will not receive discounts or any other benefits when customers purchase goods or services from X-noise.
This does not apply to customary gifts in the business industry, such as Christmas gifts and advertising items. Other gifts received due to the position in the X-noise will be delivered to the superior and used as a common good in the company.
Neither the X-Noise, the companies in the group, nor the employees can provide business-relations benefits beyond gifts for Christmas and advertising items everyday in business.
Representation should be held in a sober frame that emphasizes X-noise´s profile.
X-noise and its employees shall comply with the laws and regulations that apply in the relevant area. Any violation of the rules shall be immediately reported to a superior. If the violation applies to management, it shall be notified to the Board.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle cookies
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi bruker cookies for å forbedre brukeropplevelsen, analysere trafikk og tilpasse annonsering. Noen cookies er nødvendige for at nettsiden skal fungere, mens andre brukes til analyse og markedsføring.
Første gang du besøker nettsiden, ber vi om ditt samtykke til bruk av ikke-nødvendige cookies. Du kan når som helst endre dine cookie-innstillinger via cookies knapp som står fast neders til venstre hjørne.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjeldende lover og regler.